לרשותכם שאלות נפוצות ותשובות לשאלות אלו, על מנת להקל עליכם לשווק את חברת מדיאס.
זו שאלה מורכבת והיא מחולקת לשתי שאלות:
ישנם תחומים רבים בהם המון עסקים מתחרים על המקום שלהם בגוגל. עסקים כמו צימרים, עורכי דין, אינסטלטורים וכדומה.
במקרים כאלו, ההמלצה היא לפרסם בעזרת קידום ממומן.
הקידום הממומן יבטיח לך שליטה בהוצאות ותוצאות מוכחות.
שוב, שאלה מורכבת המחולקת למספר גורמים:
בכנות, תלוי מה העסק.
בעיקרון, ישנם תחומים אטרקטיביים יותר ואטרקטיביים פחות לקידום ברשתות חברתיות, שכן, הרשתות החברתיות נשענות על הפצת תוכן באופן תדיר ומגוון. משמע שתצטרכו לספק הרבה תוכן מעניין, סרטונים, באנרים ועוד, על מנת להגדיל את הקהל שלכם ברשתות.
אם לדייק, תחומים כמו סלוני כלות, רופאים פלסטיקאים, צעצועים וכדומה, נחשבים אטרקטיביים יותר מתחומים כמו חומרי בניין, הובלות וכו'…
כן. לקוחות חדשים מחויבים לתקופה של חצי שנה.
ההיגיון מאחורי ההתחייבות הזו, הוא שלרוב, לוקח זמן "להניע" את גלגלי מנועי החיפוש ולראות תוצאות יציבות. לכן, אנחנו לוקחים בחשבון שחצי שנה זה פרק הזמן הממוצע כדי שהלקוח יראה תוצאות.
מאידך, אנו יכולים לומר שמרבית הלקוחות שלנו ממשיכים לעבוד אתנו גם הרבה אחרי תקופת ההתחייבות.
שיווק דיגיטלי זה מונח גדול הכולל בתוכו מגוון רחב של תחומים.
הנה התחומים והמחירים שלהם:
*** המחירים הם עבור שירותי הקידום ולא כוללים תשלומים לגוגל, פייסבוק, לינקדין או כל מנוע חיפוש אחר.
ניתן לשלם בכל אמצעי תשלום:
פייפאל, צ'קים, העברה בנקאית, כרטיס אשראי וכו'…
לקוח משלם בתחילת כל חודש, עבור אותו חודש קידום.
לקוח שלא משלם בתחילת החודש, עבודת הקידום לא מתבצעת!
מורן החלה את דרכה בשיווק דיגיטלי, אי שם בשנת 2012.
מהר מאוד החלה להתמקצע בכל ענפי הדיגיטל, לרבות אפיליאט, קידום אורגני, קידום ממומן, רשתות חברתיות ועוד.
החל משנת 2015, הפכה לאחת מצוות המרצים במגוון קורסים, בג'ון ברייס תל אביב.
עם ניסיון מקצועי עשיר בשיווק עסקים בארץ ובחו"ל, ועשרות תלמידים שלמדו תחתיה, מורן מעבירה היום את הידע שלה בקורס עצמאי בצפון, מתוך הבנה שיש צורך אמיתי להנגיש את כל הידע המקצועי לצפון הרחוק.
בקורס פרקטי, עדכני ומעניין, מורן מלמדת את כל מה שהיא יודעת ולמדה לאורך השנים.
בלי סודות ובלי פילטרים, בואו ללמוד מקצוע מעשי.
איך אפשר לעזור?