שאלות ותשובות למשווקים

לרשותכם שאלות נפוצות ותשובות לשאלות אלו, על מנת להקל עליכם לשווק את חברת מדיאס.

שאלות כלליות

זו שאלה מורכבת והיא מחולקת לשתי שאלות:

  1. מה העסק?
    אם מדובר בעסק שיכול להביא לקוחות דרך גוגל, פייסבוק וכו', כמו עורך דין, רופא שיניים, גנן וכדומה, הרי שיש היתכנות לדבר.
  2. כמה מקומי העסק?
    אם העסק נמצא ביישוב קטן ואין לו אפשרות לתת שירות מעבר ליישוב בו הוא נמצא, כגון, מכולת שכונתית, מספרה וכדומה, הרי שאין היתכנות.
    אבל אם העסק נמצא ביישוב גדול, או עיר והוא יכול לתת מענה לאזור עם המון לקוחות פוטנציאליים, הרי שיש היתכנות.

ישנם תחומים רבים בהם המון עסקים מתחרים על המקום שלהם בגוגל. עסקים כמו צימרים, עורכי דין, אינסטלטורים וכדומה.

במקרים כאלו, ההמלצה היא לפרסם בעזרת קידום ממומן.

הקידום הממומן יבטיח לך שליטה בהוצאות ותוצאות מוכחות.

שוב, שאלה מורכבת המחולקת למספר גורמים:

  1. אם מדובר בקידום ממומן (PPC), הרי שההגעה למקום הראשון בגוגל היא מיידית. כמובן שזה מצריך תשלום לגוגל ותשלום להקמת ואחזקת החשבון בגוגל אדוורדס.
  2. אם מדובר בקידום אורגני (SEO), אין שום התחייבות למקומות הראשונים.
    הגעה למקומות הראשונים בגוגל תלויה בהמון פרמטרים כמו, פרופיל קישורים, אופטימיזציית מבנה לאתר, התוכן שבאתר, הביטויים ומקודמים וכו'. בעלות של 350 ש"ח, תוכלו לקבל מאיתנו בדיקה של האתר וחוות דעת מדויקת יותר. כמובן שאם תחליטו להמשיך ולקדם דרכנו את האתר, יקוזז התשלום הזה מהתשלום בחודש הראשון.

בכנות, תלוי מה העסק.

בעיקרון, ישנם תחומים אטרקטיביים יותר ואטרקטיביים פחות לקידום ברשתות חברתיות, שכן, הרשתות החברתיות נשענות על הפצת תוכן באופן תדיר ומגוון. משמע שתצטרכו לספק הרבה תוכן מעניין, סרטונים, באנרים ועוד, על מנת להגדיל את הקהל שלכם ברשתות.

אם לדייק, תחומים כמו סלוני כלות, רופאים פלסטיקאים, צעצועים וכדומה, נחשבים אטרקטיביים יותר מתחומים כמו חומרי בניין, הובלות וכו'…

התחייבות ותשלומים

כן. לקוחות חדשים מחויבים לתקופה של חצי שנה.

ההיגיון מאחורי ההתחייבות הזו, הוא שלרוב, לוקח זמן "להניע" את גלגלי מנועי החיפוש ולראות תוצאות יציבות. לכן, אנחנו לוקחים בחשבון שחצי שנה זה פרק הזמן הממוצע כדי שהלקוח יראה תוצאות.

מאידך, אנו יכולים לומר שמרבית הלקוחות שלנו ממשיכים לעבוד אתנו גם הרבה אחרי תקופת ההתחייבות.

שיווק דיגיטלי זה מונח גדול הכולל בתוכו מגוון רחב של תחומים.

הנה התחומים והמחירים שלהם:

  1. קידום ממומן (PPC) – עבור הקמת ואחזקת חשבון האדוורדס, ישלם הלקוח 1,500 ש"ח בחודש, או 10% מהתשלום החודשי שהוא משלם לגוגל. הגבוהה מבניהם.
  2. קידום אורגני – עבור קידום אורגני, ישלם הלקוח בין 1,800 ל-2,200 ש"ח לחודש. תלוי בסוג העסק ובמצבו עם קבלתו.
  3. קידום ברשתות חברתיות – עבור הקמת קמפיינים ותחזוקה שוטפת של חשבון העסק, ישלם הלקוח 1,400 ש"ח בחודש.

*** המחירים הם עבור שירותי הקידום ולא כוללים תשלומים לגוגל, פייסבוק, לינקדין או כל מנוע חיפוש אחר.

ניתן לשלם בכל אמצעי תשלום:

פייפאל, צ'קים, העברה בנקאית, כרטיס אשראי וכו'…

לקוח משלם בתחילת כל חודש, עבור אותו חודש קידום.

לקוח שלא משלם בתחילת החודש, עבודת הקידום לא מתבצעת!

קצת על מורן לוי דה-פילוסוף

מורן החלה את דרכה בשיווק דיגיטלי, אי שם בשנת 2012.

מהר מאוד החלה להתמקצע בכל ענפי הדיגיטל, לרבות אפיליאט, קידום אורגני, קידום ממומן, רשתות חברתיות ועוד.

החל משנת 2015, הפכה לאחת מצוות המרצים במגוון קורסים, בג'ון ברייס תל אביב.

עם ניסיון מקצועי עשיר בשיווק עסקים בארץ ובחו"ל, ועשרות תלמידים שלמדו תחתיה, מורן מעבירה היום את הידע שלה בקורס עצמאי בצפון, מתוך הבנה שיש צורך אמיתי להנגיש את כל הידע המקצועי לצפון הרחוק.

בקורס פרקטי, עדכני ומעניין, מורן מלמדת את כל מה שהיא יודעת ולמדה לאורך השנים.

בלי סודות ובלי פילטרים, בואו ללמוד מקצוע מעשי.

השאירו פרטים ונחזור אליכם